Інформатика
2 клас
35 годин(1год на тиждень)
(Згідно оновленої програми з інформатики для
2-4 класів.Наказ МОН №948 від 05.08.2016)
№ 
 | 
  
Тема
  уроку 
 | 
  
Дата 
 | 
 
Інформація  (5 год) 
 | 
 ||
1 
 | 
  
Правила
  безпечної  поведінки у кабінеті інформатики. Зміст та завдання курсу «Інформатика». 
 | 
  |
2 
 | 
  
Поняття про інформацію. Властивості
  інформації. 
 | 
  |
3 
 | 
  
Сприймання людиною інформації.  
Види інформації за способом сприймання:
  зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова. 
 | 
  |
4 
 | 
  
Приватна та публічна інформація. Захист
  особистої приватної інформації. Безпека використання інформації. 
 | 
  |
5 
 | 
  
Пристрої для роботи з інформацією. 
 | 
  |
Комп’ютери та інші пристрої (7
  год) 
 | 
 ||
6 
 | 
  
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. 
 | 
  |
7 
 | 
  
Увімкнення та вимкнення комп'ютера  та інших пристроїв. 
 | 
  |
8 
 | 
  
Робочий стіл. Значки робочого столу.  
Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та
  переміщення об’єктів. 
 | 
  |
9 
 | 
  
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних
  режимів. 
 | 
  |
10 
 | 
  
Організація робочого місця під час навчання з різними
  пристроями 
 | 
  |
11 
 | 
  
Використання пристроїв для навчання:перегляд зображень
  (образотворче мистецтво),слухання мелодій (музичне мистецтво). 
 | 
  |
12 
 | 
  
Використання пристроїв для навчання: читання текстів
  (літературне читання, мови). Виділення обраного тексту в середовищах для
  читання. 
 | 
  |
Інтернет (6 год) 
 | 
 ||
13 
 | 
  
Початкові уявлення про Інтернет. Поняття
  браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки
  керування вікном. Маніпуляції з вікном. 
 | 
  |
14 
 | 
  
Вкладки браузера. Посилання. Закладка. 
 | 
  |
15 
 | 
  
Правила
  безпечної роботи в Інтернеті. 
Інформація
  для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна
  інформація.  
Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок. 
 | 
  |
16 
 | 
  
Перегляд
  навчальних відео, картин художників, читання текстів. 
 | 
  |
17 
 | 
  Перегляд навчальних відео, картин художників,  читання текстів | 
  |
18 
 | 
  
Вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах. 
 | 
  |
Графіка (8 год) 
 | 
 ||
19 
 | 
  
Поняття ком’ютерної графіки. Програми для створення
  за змінювання графічних зображень. Створення зображень. 
 | 
  |
20 
 | 
  
Зображення з геометричних фігур.  
 | 
  |
21 
 | 
  
Змінювання готових зображень. 
 | 
  |
22 
 | 
  
Доповнення зображень підписами чи коментарями у
  вигляді кількох слів.  
 | 
  |
23 
 | 
  
Пристрої для створення та опрацювання графічних
  зображень. 
 | 
  |
24 
 | 
  
Сервіси для перегляду зображень картин
  художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. 
 | 
  |
25 
 | 
  
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства
  (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). 
 | 
  |
26 
 | 
  
Право на зображення. Розрізнення дозволів на
  використання чужих зображень. 
 | 
  |
Команди та виконавці (9год) 
 | 
 ||
27 
 | 
  
Поняття
  команди. Порівняння команди й спонукального речення 
 | 
  |
28 
 | 
  
Команди
  й виконавці. 
 | 
  |
29 
 | 
  
Послідовність
  дій. Приклади послідовності дій у природі. 
 | 
  |
30 
 | 
  
Виконання
  послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.  
 | 
  |
31 
 | 
  
Ігрові
  вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування 
 | 
  |
32 
 | 
  
Ігри
  на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; 
 | 
  |
33 
 | 
  
Порівняння
  двох або більше предметів.  
Об’єднання
  предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних
  предметів. 
 | 
  |
34 
 | 
  
Визначення
  ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини
  предметів. Ігри на об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними
  ознаками. 
 | 
  |
35 
 | 
  
Підсумковий
  урок. 
 | 
  |
Інформатика
3 клас
35 годин(1год на тиждень)
(Згідно оновленої програми з інформатики для
2-4 класів.Наказ МОН №948 від 05.08.2016)
№ 
 | 
  
Тема
  уроку 
 | 
  
Дата 
 | 
 
Інтернет
    (5 год) 
 | 
 ||
1 
 | 
  
Інструктаж з БЖ. Поняття про
  мережі.  Поняття про мережу Інтернет.
  Складові вікна програми-браузера. 
 | 
  |
2 
 | 
  
Поняття веб-сторінки, її адреси. Пошук
  зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. 
 | 
  |
3 
 | 
  
Пошук з різних джерел. Ключові слова для
  пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного
  читання, інших предметів).  
 | 
  |
4 
 | 
  
Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки
  браузера. Структурування закладок у папки. 
 | 
  |
5 
 | 
  
Авторське право та Інтернет. Безпечна
  робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду
  відео. 
 | 
  |
Людина та інформація (5 год) 
 | 
 ||
6 
 | 
  
Роль інформації в житті людини.  Види
  інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий,
  відео. 
 | 
  |
7 
 | 
  
Перетворення інформації з одного виду в
  інший. 
 | 
  |
8 
 | 
  
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення,
  використання.Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями. 
 | 
  |
9 
 | 
  
Пристрої для роботи з текстовою,
  звуковою, відеоінформацією. 
 | 
  |
10 
 | 
  
Структурування інформації в документах,
  папках. Поняття меню.  
 | 
  |
Графіка (5 год) 
 | 
 ||
11 
 | 
  
Програми
  та онлайн середовища для роботи з графічними даними. Перегляд карт. Пошук
  рідного краю на картах.  
 | 
  |
12 
 | 
  
Середовище
  графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і
  колір фону. 
 | 
  |
13 
 | 
  
Створення
  та змінювання простих зображень.  
 | 
  |
14 
 | 
  
Доповнення
  малюнка підписом чи коментарем. 
 | 
  |
15 
 | 
  
Створення
  зображень з геометричних фігур. 
 | 
  |
Алгоритми і виконавці (6 год) 
 | 
 ||
16 
 | 
  
План
  дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для
  виконавців. 
 | 
  |
17 
 | 
  
Середовища
  програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у
  вигляді словесних, символьних блоків. 
 | 
  |
18 
 | 
  
Порядок
  виконання команд виконавцем. 
Пошук
  пропущених дій в знайомій послідовності 
 | 
  |
19 
 | 
  
Складові
  частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.  
 | 
  |
20 
 | 
  
Істинні
  й хибні висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань
  з «не», «і», «або» 
 | 
  |
21 
 | 
  
Складання
  алгоритмів для виконавців у середовищі програмування для дітей. 
 | 
  |
Текст (6 год) 
 | 
 ||
22 
 | 
  
Середовища
  для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо.Віртуальні бібліотеки,
  довідники, енциклопедії, словники. 
 | 
  |
23 
 | 
  
Текстові
  редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту.  Змінювання 
  та вдосконалення текстів. 
 | 
  |
24 
 | 
  
Основні
  команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення
  символів за допомогою клавіатури. 
 | 
  |
25 
 | 
  
Доповнення
  текстів зображеннями.  
 | 
  |
26 
 | 
  
Таблиці
  в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.  
 | 
  |
27 
 | 
  
Порівняння
  текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у
  текстах (на основі інформації з інших предметів). 
 | 
  |
Презентації (6 год + підсумковий урок) 
 | 
 ||
28 
 | 
  
Доповідач/доповідачка
  та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид
  презентування. 
 | 
  |
29 
 | 
  
Середовище
  створення презентацій. 
Переміщення
  слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів 
 | 
  |
30 
 | 
  
Переміщення
  текстових вікон/полів та зображень на слайдах. 
 | 
  |
31 
 | 
  
Утворення
  нового слайду, текстового вікна/поля 
 | 
  |
32 
 | 
  
Доповнення
  презентації текстом, зображенням, схемою. 
 | 
  |
33 
 | 
  ||
34 
 | 
  
Підсумковий
  урок. 
 | 
  |
35 
 | 
  
Доповідач/доповідачка
  та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид
  презентування. 
 | 
  |
Інформатика
4 клас
35 годин(1год на тиждень)
№ 
 | 
  
Тема
  уроку 
 | 
  
Дата 
 | 
 
1 
 | 
  
Правила
  безпечної  поведінки у кабінеті інформатики. Вступ. Електронні карти. Режим перегляду
  карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, океанами. 
 | 
  |
2 
 | 
  
Доповнення власної карти мітками (за
  матеріалами природничого характеру, рідного краю) 
 | 
  |
3 
 | 
  
Схеми, діаграми на матеріалі інших
  предметів 
 | 
  |
4 
 | 
  
Графічний редактор SCRATH 
 | 
  |
5 
 | 
  
Перетворення фрагментів малюнків. Робота в
  середовищі графічного редактора 
 | 
  |
6 
 | 
  
Геометричні фігури в графічному редакторі. Робота в середовищі графічного редактора 
 | 
  |
7 
 | 
  
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору,
  обертання, обрізання  
 | 
  |
8 
 | 
  
Створення колажу із зображень 
 | 
  |
9 
 | 
  
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки.
  Пошук літератури за назвою, автором. 
 | 
  |
10 
 | 
  
Текстовий редактор. Поєднання елементів на  на аркуші текстового документа 
 | 
  |
11 
 | 
  
Редагування текстів 
 | 
  |
12 
 | 
  
Форматування абзацу. Абзаци, посилання, заголовки,
  зміст 
 | 
  |
13 
 | 
  
Копіювання і переміщення фрагментів тексту 
 | 
  |
14 
 | 
  
Форматування 
  текстів 
 | 
  |
15 
 | 
  
Створення нового текстового документа 
 | 
  |
16 
 | 
  
Списки.
  Послідовні списки у текстах 
 | 
  |
17 
 | 
  
Таблиці. Доповнення готових таблиць 
 | 
  |
18 
 | 
  
Створення 
  документа з малюнками 
 | 
  |
19 
 | 
  
Навчання в Інтернеті. Інформаційні ресурси
  Інтернету 
 | 
  |
20 
 | 
  
Електронне листування. Електронна пошта Захист
  облікового запису 
 | 
  |
21 
 | 
  
Створення і надсилання електронних листів.
  Культура електронного листування 
 | 
  |
22 
 | 
  
Безпечна робота в Інтернеті. Правила безпечного
  користування Інтернетом 
 | 
  |
23 
 | 
  
Співпраця в мережі 
 | 
  |
24 
 | 
  
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих
  потреб школярів 
 | 
  |
25 
 | 
  
Алгоритм з розгалуженням 
 | 
  |
26 
 | 
  
Алгоритм з розгалуженням 
 | 
  |
27 
 | 
  
Цикли:
  повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови. Алгоритми з
  циклами.  
 | 
  |
28 
 | 
  
Алгоритми
  з циклами. 
 | 
  |
29 
 | 
  
Створюємо
  гру. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженнями та циклами 
 | 
  |
30 
 | 
  
Логічне
  слідування. Сортування  та
  впорядкування  об’єктів за деякою ознакою 
 | 
  |
31 
 | 
  
Перетворення
  інформації. Перетворення інформації з текстової у  графічну форму з використанням схем,
  діаграм 
 | 
  |
32 
 | 
  
Передавання
  інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації 
 | 
  |
33 
 | 
  
Зберігання
  інформації. Носії інформації Кодування інформації 
 | 
  |
34 
 | 
  
Складові
  комп’ютера Історія виникнення
  пристроїв для роботи з інформацією 
 | 
  |
35 
 | 
  
Підсумковий
  урок. 
 | 
  
Інформатика
5 клас
35 годин(1год на тиждень)
№ 
 | 
  
Тема
  уроку 
 | 
  
Дата 
 | 
 
Тема 1. Інформаційні процеси. Комп’ютер
  як засіб реалізації інформаційних процесів. 
 | 
 ||
1 
 | 
  
Інструктування з безпеки життєдіяльності та
  правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повідомлення, дані,
  інформація, шум. 
 | 
  |
2 
 | 
  
Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних
  технологій у житті сучасної людини. 
 | 
  |
3 
 | 
  
Складові комп’ютерів та їх призначення. 
 | 
  |
4 
 | 
  
Комп’ютери та їх різновиди. 
 | 
  |
5 
 | 
  
Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики). 
 | 
  |
6 
 | 
  
Операції
  над об’єктами файлової системи. 
 | 
  |
7 
 | 
  
Контрольна робота №1 з теми:
  «Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб реалізації інформаційних процесів». 
 | 
  |
Тема 2. Цифрові мережеві технології 
 | 
 ||
8 
 | 
  
Локальна мережа, використання мережевих папок. 
 | 
  |
9 
 | 
  
Пошук відомостей у мережі Інтернет. 
 | 
  |
10 
 | 
  
Безпечне користування Інтернетом. Критичне оцінювання
  відомостей, отриманих з Інтернету. 
 | 
  |
11 
 | 
  
Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.  
 | 
  |
Тема 3. Текстовий процесор 
 | 
 ||
12 
 | 
  
Повторення правил уведення, редагування та форматування
  тексту (символів, абзаців)/ 
 | 
  |
13 
 | 
  
Додавання
  малюнків із файлу та їх форматування. 
 | 
  |
14 
 | 
  
Додавання, редагування та форматування таблиць. 
 | 
  |
15 
 | 
  
Сторінки документа та їх форматування. 
 | 
  |
16 
 | 
  
Підготовка документа до друкування. Друкування
  документа 
 | 
  |
17 
 | 
  
Контрольна робота №2 з теми «Цифрові
  мережеві технології. Текстовий процесор». 
 | 
  |
Тема 4. Алгоритми і програми 
 | 
 ||
18 
 | 
  
Середовище описання і виконання алгоритмів. 
 | 
  |
19 
 | 
  
Лінійні алгоритми. 
 | 
  |
20 
 | 
  
Лінійні алгоритми. 
 | 
  |
21 
 | 
  
Базові алгоритмічні
  структури: структури повторення та розгалуження. 
 | 
  |
22 
 | 
  
Алгоритми з розгалуженням. 
 | 
  |
23 
 | 
  
Складання та виконання
  алгоритмів з розгалуженням у середовищі програмування. 
 | 
  |
24 
 | 
  
Контрольна робота №3 з теми: «Лінійні алгоритми та алгоритми з
  розгалуженням». 
 | 
  |
25 
 | 
  
Алгоритми з повторенням. 
 | 
  |
26 
 | 
  
Цикли з умовою. 
 | 
  |
27 
 | 
  
Цикли з лічильником. 
 | 
  |
28 
 | 
  
Складання та виконання
  алгоритмів з повторенням у середовищі програмування. 
 | 
  |
29 
 | 
  
Складання та виконання
  алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі програмування. 
 | 
  |
30 
 | 
  
Складання та виконання алгоритмів з
  повторенням  у середовищі програмування 
 | 
  |
31 
 | 
  
Контрольна робота №4 з теми: «Алгоритми і програми». 
 | 
  |
Тема 5. Проектна діяльність 
 | 
 ||
32 
 | 
  
Постановка завдання,
  планування проекту. 
 | 
  |
33 
 | 
  
Виконання проекту. 
 | 
  |
34 
 | 
  
Публічна презентація проекту. 
 | 
  |
35 
 | 
  
Повторення і систематизація навчального матеріалу за
  рік. 
 | 
  |
Інформатика
6 клас
(1 год на тиждень)
| 
   
№ 
 | 
  
   
                                     
  Тема уроку 
 | 
  
   
      Дата прове дення 
 | 
 
| 
   
1.                     
    
 | 
  
   
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
  План виконання завдання. Планування в нашому житті. Поняття команди. Команди
  і виконавці. Система команд виконавця. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
2.                     
    
 | 
  
   
Поняття алгоритму.
  Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання
  алгоритмів. Базові алгоритмічні структури: структура слідування. Алгоритми в
  нашому житті. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
3.                     
    
 | 
  
   
Практична робота 1. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі
  і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
4.                     
    
 | 
  
   
Середовище виконання алгоритму. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
5.                     
    
 | 
  
   
Об’єкти та події. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
6.                     
    
 | 
  
   
Складання та виконання алгоритмів у визначеному навчальному середовищі
  виконання алгоритму. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
7.                     
    
 | 
  
   
Практична робота 2. Складання алгоритмів опрацювання подій з
  використання структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному
  середовищі виконання алгоритмів. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
8. 
 | 
  
   
Контрольна робота №1 з теми: «Алгоритми та
  їх виконавці» 
 | 
  
   | 
 
| 
   
9. 
 | 
  
   
Поняття
  операційної системи, її призначення Графічний інтерфейс операційної системи.  Поняття файлової системи. Об’єкти
  файлової системи. Властивості об’єктів файлової системи: ім’я об’єкта, шлях
  до об’єкта, повне ім’я об’єкта, розширення імені, розмір файлів та ємність
  носіїв даних. Поняття
  типу файлу. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
10. 
 | 
  
   
Операції над об’єктами
  файлової системи: створення, виділення, копіювання, перейменування,
  переміщення та вилучення об’єктів. Операції над групами об’єктів: виділення,
  копіювання, переміщення. Відновлення вилучених об’єктів операційної системи 
 | 
  
   | 
 
| 
   
11. 
 | 
  
   
Практична робота 3. Операції над об’єктами
  та групами об‘єктів файлової системи. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
12. 
 | 
  
   
Пошук об’єктів файлової системи.    
Практична робота 4. Пошук об‘єктів
  файлової системи. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
13. 
 | 
  
   
Контрольна робота №2 з теми: «Поняття операційної системи» 
 | 
  
   | 
 
| 
   
14. 
 | 
  
   
Поняття про мультимедіа. Об’єкти 
  мультимедіа: текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання
  мультимедіа.  Пристрої
  введення-виведення об’єктів мультимедіа. Копіювання об’єктів мультимедіа з
  цифрових камер і мобільних пристроїв на комп’ютер. Мультимедійні програвачі, їх призначення і функціональні можливості. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
15. 
 | 
  
   
Практична робота 5. Копіювання об‘єктів
  мультимедіа на комп‘ютер. Робота з мультимедійними програвачами. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
16. 
 | 
  
   
Засоби перегляду
  зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних
  зображень: розмір, колір. Основні операції над зображеннями: обтинання,  обертання. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
17. 
 | 
  
   
Практична робота 6. Перегляд зображень та змінення значень їх
  властивостей. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
18. 
 | 
  
   
Текстові
  редактори, їх види. Призначення текстового процесора Середовище текстового
  процесора. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
19. 
 | 
  
   
Поняття текстового документа, його об’єктів. Створення, відкривання і
  збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового
  процесора. Довідкова система текстового процесора. Поняття
  ключового слова. Пошук потрібних відомостей. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
20. 
 | 
  
   
Алгоритм опрацювання текстового документа. 
Введення тексту. Перевірка правопису. Виправляння помилок. Пошук та
  заміна фрагментів в тексті 
 | 
  
   | 
 
| 
   
21. 
 | 
  
   
Редагування тексту. Виділення  фрагментів тексту. Робота з фрагментом
  тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння 
 | 
  
   | 
 
| 
   
22. 
 | 
  
   
Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір,
  вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового інтервалу. 
Нумерування сторінок. Попередній перегляд текстового документу, друк 
 | 
  
   | 
 
| 
   
23. 
 | 
  
   
Практична робота 7. Редагування та форматування текстового документа 
 | 
  
   | 
 
| 
   
24. 
 | 
  
   
Вставляння графічних об’єктів у текстовий
  документ. Вставляння схем/діаграм 
 | 
  
   | 
 
| 
   
25. 
 | 
  
   
Практична робота 8. Вставляння графічних об’єктів та схем/діаграм
  у текстовий документ 
 | 
  
   | 
 
| 
   
26. 
 | 
  
   
Контрольна робота №3 з теми: «Мультимедіа. Текстовий процесор» 
 | 
  
   | 
 
| 
   
27. 
 | 
  
   
Комп’ютерні мережі та
  їх призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж.
  Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна
  мережа навчального закладу. Робота з мережними папками. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
28. 
 | 
  
   
Поняття про глобальну
  мережу Інтернет. Основні служби Інтернету. Поняття Всесвітнього павутиння.
  Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
29. 
 | 
  
   
Робота з веб-браузером. Використання,
  створення та редагування списку сайтів, обраних для швидкого доступу.  Аналіз інформаційних матеріалів
  (повідомлень), знайдених в Інтернеті. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
30. 
 | 
  
   
Алгоритм організації
  пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Поняття пошукової
  системи. Простий пошук.Авторське
  право та Інтернет. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку  інформаційних матеріалів (повідомлень). 
 | 
  
   | 
 
| 
   
31. 
 | 
  
   
Практична робота 9. Пошук інформаційних
  матеріалів в Інтернеті за вказаною темою. Створення списку сайтів, обраних
  для швидкого перегляду. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
32. 
 | 
  
   
Інтернет-енциклопедії, словники та
  онлайн-перекладачі.Збереження зображень, веб-сторінок та їх фрагментів. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
33. 
 | 
  
   
Практична робота 10. Робота з
  інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн перекладачами. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
34. 
 | 
  
   
Контрольна
  робота №4 з теми: «Комп’ютерні мережі» 
 | 
  
   | 
 
| 
   
35. 
 | 
  
   
Узагальнюючий
  урок за рік. 
 | 
  
   | 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар